Hundvakt 10 dagar

Nu så är man hundvakt åt Thea (Theeeeeeofiiiiil) som är Jennys vovvsing...
Förra fredagen drog Jenny, Bäcker och hans lillebror ner till Götlaborg och sedan iväg till Ungern och vips så hade jag Thea hos mig :)
Hon är ju en söööt liten pitbull tik....
Hon ser ut som en blandning mellan Chihuahua och pitbull i Facet.. hahaha...
Nu idag så ska man iväg och jobba kl 13 - 21 och känner verkligen inte för det då man ar varit ledig i 3 dagar och skulle vilja vara ledig i minst 3 dagar till hehe..
Men men. 4.e helgen i rad och det känns kan ja säga.. no party for me så att säga... 1 Onsdag för typ 2 veckor sen var jag ut med Jenny och Sara W.. Det är helt galet att jag bara haft alkohol i min kropp en enda gång under hela Augusti... asg...
Men känns skönt ändå ;)

Nej nu ska jag och Thea gå ut på en långpromenad sen blir det hem och duscha och fixa sig iordning för att dra sig till jobbet..

Hoppas ni som var ut igår vart bakfulla idag och mår piss medans jag är pigg men får jobba...

Så säger bara: Peace and snurrkarusell till er bakfulla.. Jag lider med er OR NOT :P hahaha.. för jag hade hellre vart lite bakis och skakis än jobbat ikväll...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0