Gooooooooooooooooooooood Morgon

Nu vaknade man av sig själv kl 04.40 och sitter nu här och försöker få fart på dagen då man ska iväg och jobba om 1 o ½ timme.. Thea ligger som vanligt under täcket och snarkar... (Avundsjuk) som får mysa till det :)
9 timmars arbete sen ledig 1 dag sen gör man en dag och sen ledig vad jag vet till den 29.e sep.. Både skönt men ändå inte...
Hoppas man får med sig theofil ut på en promenad snart i STORMEN.. Det blåser som fan här... Brrrrr kallterier..
En kopp varm te (Tahiti) mumma... Nee nu ska ja ta av mig morgonrocken och sätta på mig varma kläder och bege mig ut i kylan om en liten stund...
Se u laaaaater.... ;)






Nej det är inte vinter och bilden är inte tagen imorse om man så skulle kunna tro det på detta ruskiga kalla vädret.. haha

Kommentarer
Postat av: ellinor

rösta på mig i den här tävlingen: http://parisaax.blogg.se/2009/august/dom-har-personerna-kan-ni-rosta-pa.html#comment så skulle du vara jätte söt! jag är nummer 12 :)

2009-08-31 @ 06:25:00
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0