Det blev en pizza till kvällsmat



Charlotte ringde förut idag och frågade om jag kunde hämta henne efter jobbet och om vi skulle då köpa med oss pizza hem och käka, ja visst, säger inte nej till pizza ;)
Jag beställde en Färjestad som innehåller: ost, tomat, skinka o köttfärssås. och Charlet beställde en kebabtallrik med mellansås...
En 2 liters coca cola blev de till de och en beasås. mumma..
Men nu är jag så förbannat jävla äckligt mätterier så nu ska ja bara borsta tänderna och sedan slänga mig ner i sängen och sova för imorgonblir det att jobba 13-21..
Det är 4.e helgen i rad som jag jobbar. drygt som fan men pengar blir de ju..
Vet att jag är kass på att blogga och har lovat att blogga en del.. men ska försöka bättra på mig då ja får lite "utskällning" av mina underbara vänner som vill läsa vad ja gör om dagarna.. men vad gör jag???? Jo JOBBAR JOBBAR och åter JOBBAR.. men har ju renoverat också.. hehe..

Sov gott alla nu och ni som inte sover och ska ut och härja önskar ja er en trevlig kväll/natt och en jävla jobbig baksmälla.. hahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0