Stooockholm - Åland - buss & party

I Fredags förmiddag gick bussen från sin station i Karlstad till Stoooooooooooooooooooooockholm där båten Cinderella väntade på oss..
6 timmars färd dit och vi fick världens surgubbe till chaufför *suck*
Ingen alkohol på bussen men va fan tror han att vi ska sitta nyktra eller, nee du så det fick bli att smuggla in alkoholen =)
Men fick inte med allt på en gång så när vi hade stopp så ut fort och fiffla ner mer alkohol i Lisas påse!
De var drygt att åka så länge men de var riktigt trevligt...
Vi kom fram välbehållna fast lite gött berusade...
Vi gick till en pub/resturang och drack öl och så beställde jag och Lisa, Sandra och Tobbe in Nachotallrikar..
Vilken Nachos de var *NOT* endast chipsen med smällt ost och sås till.. hmm, vart fan e köttfärsen? *Lisa högg direkt och frågade om vart fan den var, men då sa dom som jobbar där att de ska inte vara köttfärs till nachosen..
Aja, skitsamma det var ju ganska tråkigt att bara äta chips och sås men va fan, lite bukfylla iaf.. haha..
Efteråt gick vi till båten och slängde in våra saker i hyttarna och sedan blev det en dusch och åter massa ÖÖÖÖÖL..
Kl 21.00 var de buffe och fy faaaan vad gott de var kan ja säga..
Fanns hur mycket god mat som helst att plocka på... =O)
Sedan bar de av ner till hyttarna igen och fortsätta förfestandet...
Jag och Sandra sjöng kareoke (låten: Genom eld och vatten med Sarek)
lärde känna grannarna och en som heter Mattias som tydligen vart med i idol 2006 tror jag de va han sa...
Så han skulle sjunga kareoke åxå, och vi hade beastämt att köra en duett men det sket sig.. haha..
jag hade sagt att jag skulle vara den sista som la sig utav vårat sällskap och det höll jag också..
någon gång runt 05,30 - 06.00 la jag mig och sov =)
Kl 09.00 vaknade jag och då blev det att påbörja dagens fylla igen..
Så vi satte igång och dricka öl och handla lite i taxfreen och köpte med en parfym till mamma... en flaska jäger & Dooleys och sen bar de av kl 13 att lunchbuffen.. på samma ställe som vi åt på kvällen...
Haft en underbar båtresa med vännerna och ångrar inte någonting =O)
Hemresan var jävligt rolig kan jag säga.. Folk ifrån Forshaga som jag har gått i samma klass / paraellklass med var med på resan.. så på hemfärden blev det en hel del skratt och med gris nils som den trevliga busschauffören satte på i stereon =)
När vi kom fram så hämtade Tobbes mamma oss och vi åkte hem till Sandra och Tobbe och drack öl. sambouka och jäger och cider =)
Sandra mamma och hennes göbbe kom och höll oss sällskap och drack och hade trevligt, westis och Karla kom förbi lite senare..

Här kommer lite bilder från båtresan samt från Ankan.....







Under bussresan hem så stannade vi till för att ta en paus och då kom det en raggarbil på ingång och jag och Lisa var ju bara tvungna att ta kort och så här blev resultaten =)










Sedan åkte jag med Jenny in till stan... Skulle bara åka runt och kika lite och så skulle ja tillbaka till Sandra och Tobbe.
Jenny ringde till Tingvallagrabbarna och vi drog dit och sen drog dom med oss på Ankan som inte var meningen att vi skulle gå ut på.. men fan vilka sköna grabbar alltså.. och jag vet inte om jag gjorde succe igår när jag träffade grabbarna för första gången men det tror jag iaf att jag gjorde =O)

 FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCUS...
Det var de ordet som jag hade med i varenda mening tror ja.. hahahaha...





Jenz23.blogg.se/

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0