Sol och värme




Det är äntligen vår ute nu.. Klarblå himmel och solen lyser in i min lägenhet...
Har tagit min morgondusch och fixat iordning mig...
Dagens outfit är ett par bruna manchesterbyxor, svart t-shirt med rosa och silvertryck på...
Två läderarmband, tumring och ett halsband med tre smycken på...
Allt e ifrån H&M och kan säga att jag gillar verkligen deras kläder och accesociarer.. hmm stavas de så *tihi*
Tumringen är dock från en smyckesaffär i karlstad.. kommer ej dock på vad affären heter..
Parfymen är den nya sorten från Calvin Klein... CK in2u
Luktar suveränt gott och nu känner jag mig fräsch...
Bild kommer på outfiten när jag har anlänt till Magnus som ska få ta kort på mig...
Det kommer tas en hel del bilder ute idag och förhoppsningsvis blir dom bra med min ynkiga kamera som jag fick av mamma som är  beställd från netonnet...
den funkar iaf.. inte dom bästa bilderna men vad gör man???
Nej nu ska ja sätta mig på min altan och dricka upp mitt te och ta mig en morgon cigg...




Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Josefin Hellqvist

svar: tack! :) glad påsk på dig med!

2009-04-11 @ 13:32:05
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0