Packar för resan till Örebro

Just nu springer ja runt som en yr höna för att få med mig allt som ska med på resan till Magnus..
Hoppas att jag får med mig allt.. huvudsaken är att jag kommer med =)
Jag lovar att ja kommer blogga under helgen på vad som bjuds på för mat och allt som sker och händer...
Vet med mig att Magnus kommer göra denna helgen väldigt speciell *hoppas jag på iaf*
Så håll er i hatten för imorgon bär bussen av kl 12.15 och jag anländer kl 13.55


Så hoppas ni får en under bar dag imorgon på påskafton och att det blir
RIKTIGT FINT VÄDER så man kan sitta ute och njuta...


Nu ska ja käka lite kvällsmat sen blir det rakat vägen ner till sängen för att sova så man orkar upp kl 08.00...

Ha det gott så länge alla mina kära läsare och alla bloggare där ute...
Btw, vi syns och hörs av imorgon...


Sleep tight...


Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0