Magsjuka ??!!

Det ska väl alltid vara jag som får skiten, jobbade natten som var och visst det är isolering på alla avdelningar för att det går magsjuka... Och när jag vaknade nu på morgon så var ja kass i magen men hoppas verkligen inte att det är magsjuka.. Har ju dock inte throw up ÄN så att säga...  *glad*

Håller dock på att frosta av min frys som var väldigt frostglad... =O)
Så nu har all iiiiiiiiiiiiis snart smällt bort och jag kan torka ur fanskapet och sätta på det igen...
Hittade bilder på mig från Ankan i Lördags som
fotografen: Jacqueline Christensen har tagit....
Gick på dagis tillsammans med henne =)

Så här får ni två helt inte för snygga bilder på mig... (Jenny är med på ena så att säga)







Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0