Hjälp vad gör jag?


Nu har jag lite beslutångest över ikväll vad jag ska göra...


Jenny
ska förmodligen ha inflyttningsfest som jag vet att ja lovat att komma på, men nu ska ja ju åka imorgon till Örebro så vet inte om jag orkar vara bakfull... Men hon visste inte ens om hon skulle ha någon.. måste ringa henne snart och bli uppdaterad...
Sandra och Tobbe vill att jag kommer till dom och dricker öl och vin och mår gött..
Lisa vill att jag kommer till henne... och följer med ner till Nettan på te...
Nu är jag kluven i mitten och vette fan vad ja ska göra...


Någon som har en plan och kan hjälpa mig välja något av ovanstående..
För vill inte ju vara med alla, men jag vet inte... *ambivalent*

Och sen vad jag ska göra så måste jag också fixa iordning en outfit för ikväll... *vrider och skruvar på mig*
Önskar att man hade haft råd att åkt in shoppat lite nytt...
Men som jag alltid får höra:
DU HAR JU FULLA GARDEROBEN MED SNYGGA KLÄDER SOM DU KNAPPT ANVÄNDER!!!!!!!

Jaja! nu ska ja frysa in maten som jag fick utav mamma med mig hem=)


Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Aleks

sv: Tack :)

2009-04-10 @ 16:39:59
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: amanda

hejhej :) såg att jag hade fått en rabattkupong på bracy.se jag tänkte bara fråga är det serriöst ? isåfall tack så jättemycket! bra blogg förrästen :)

2009-04-10 @ 20:11:58
URL: http://maaandys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0