Funderar på en systemkamera

Har suttit och funderat ett tag över att jag kanske ska införskaffa mig en  systemkamera..
Jag och kameror är väl inte direkt 100% ihopsmidade... Men Vore kul att köpa sig en riktig när man väl köper sig en ny??
Pratat lite med Maz och jag frågade angående en Canon EOS450D+18-55IS, och han är ju en grymt bra fotograf så litar ju på han.. Men tänkte mer på priser och så... för denna kamera kostar mig isf 6990:- + försäkringsavgift tillkommer...

Bild så klart ska ni få med =)

Kommentera gärna.. Glad för alla svar...







Jenz23.blogg.se/



Kommentarer
Postat av: Cecilia

svar: Hur många gånger kan jag använda den där rabattkoden på bracy.se ?

2009-04-10 @ 11:29:22
URL: http://veestin.blogg.se/
Postat av: MustaVeri

Jag har föregångaren 400D och den har gjort mig mer än nöjd, så 450 borde ju inte vara fel den heller. (Håll dig till Canon bara, bli inte en Nikonare!) :)



Tack för rabatten men troligen inget jag kommer nyttja.

2009-04-10 @ 13:37:18
URL: http://mentalabuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0