Inte en dag utan ja tänker på dig






Från det att ja träffade dig tills nu går det inte en dag utan att ja tänker på dig.

Vaknar varje morgon och du är det första som kommer upp i huvudet på mig.
Under dagen så pratar jag om dig, tittar på dina kort, och bara känner att du är det bästa som hänt mig..
När jag lägger mig och innan ja somnar är du det sista jag tänker på.

<3<3<3<3<3<3<3

Om dagen slutar som den sista skulle ja till dig då viska,
att du är det bästa som hänt mig och att ja alltid kommer älska dig.
Känslorna blir starkare för varje dag som går,
fattar inte att ja träffat dig, och hur mycket bättre jag mår.
Med dina händer som du på mig massera,
skulle ja vilja bygga bo med dig och tillsammans tapetsera.
Dricka vinet på kvällen, och vakna tillsammans med smällen.
Du har dom vackraste ögonen ja någonsin har skådat,
du har trots dina bestämmelser trotsat och vågat..
Tillsammans kan vi älska, bråka, skratta och gråta,
Innerst inne har ja fattat beslutet och fått svar på min gåta.

<3<3<3<3<3<3<3



Jens    Magnus



Kommentarer
Postat av: Magnus

TACK UNDERBARA!

2008-09-18 @ 18:23:10
Postat av: Brunetten Sanna E

DAMN IT vad din nya e snygg!

2008-10-07 @ 22:37:07
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0