Work work work

Ja då sitter man här igen då men den här gången är det för att fördriva t iden innan jag ska bege mig av till jobbet.
Jobbar som Undersköterska på ett gruppboende med dementa.
Varje dag är inte sig den andra lik men visst så har man samma sysselsättning från morgon med på skötseln av hjälp att få upp dom, klä dom och duscha och så..
Jag trivs så bra på jobbet fast jag bara jobbar som timvikarie..
Skulle gärna bli fast på den avdelningen.
Både personal och dom boende gillar jag skarpt mycket =O)
Nej nu ska jag fixa för frukosten men ha en bra dag ni alla andra som ska jobba, slappa, eller vad ni nu än gör..







kjaaaaaaaaaaamis och kjeeeeeeeeeerlek
 
www.Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0