without you i miss you

Den 17 Augusti 2008 lärde jag känna en fantastisk underbar kille vid namn Magnus.
Vi började småprata på www.qx.se och ja fastnade för hans enormt stora utstrålning och charm.
Senare samma kväll så hoppade vi från Qx till MSN för att vi tyckte de va lättare att snacka där ;)
Det slutade med att den dagen hade han lovat att ringa en kompis och vi sa hejdå och så hördes vi inget mer den kvällen.

Dagen efter så pratade vi igen på MSN och vi föll allt mer för varandra och han frågade om han fick ringa mig när vi skulle gå ut och ta en cigarett, ja visst sa jag och gav han numret.
Det första jag trodde skulle hända var att det skulle bli en pinsam tystand och ett uttråkat samtal, men NEJ..
Vi klickade direkt och det kändes som vi redan kände varandra sen tidigare. * underbar röst har han*
Vi pratade nog i 5 timmar den kvällen. :P

VI pratade varje dag tills den dagen kom då jag åkte till honom.
Det var den 12 September och bussen gick kl 16.30 från Karlstads busstation.
Väl framme när bussen svängde in såg jag Magnus stå där och vänta..
Jag vände bort blicken och min puls gick upp i 300 och hjärtat likaså..
Har aldrig varit så nervös i hela mitt liv. :S
Gick fram till honom med nervositeten inombords och gav han e kram..

Vi började vandra upp till affären för att handla hem maten som han skulle bjuda på.
det var en skaldjurssallad med citronpasta. *MUMS*
Vi gick hem och han började göra iordning för maten.
Han frågade om ja ville skala räkor och visst det kan ja göra sa ja.
Men hade aldrig skalat räkor så han fick lära mig..
fan vad vi skratta och han skratta åt mig när ja satt vid bordet och skalade XD

vi satte oss i fönstret och njöt av varandra och maten och drycken..
sedan myste vi och bara njöt av varandra tills vi somnade:P

Lördagen så låg vi i sängen till typ kl 16 hahaha..
vi va upp och käka frukost och så men gick och la oss igen..
vi beställde två biljetter till biofilmen: Mamma Mia.
Den var sjukt bra så ni som inte sett den rekomendera ja er att se den..

Efteråt gick vi åter till affären och handla mat för att sedan gå hem och laga iordning:)
vi öppnade en flaska och drack, sen blev de ytterligare 3 till.. hahahaha:P
vi hade en helt fantastisk kväll/natt
kommer aldrig glömma de.. ;)

Söndagen blev vi också liggandes i sängen.. men sedan gick vi upp för att duscha och äta..
Sedan begav vi oss iväg och för att gå runt i affärer och kolla på kläder och så:)
Vi gick hemåt och Magnus massera mig en halvtimme och det var grymt skönt...
Men sen var vi tvugna att gå till bussen..

Jag hade inte köpt någon biljett men visste att man kunde köpa på swebus-bussen.
men det fanns ingen swebus där förutom ngn extra insatt buss och ja hade ju som sagt ingen biljett så visste inte vad ja skulle göra.. fick panik:S

Men efter många om o men så fick ja åka med, men var tvungen att betala biljetten när ja kom fram..
denna underbara helg tillsammans med dig Magnus var den bästa helgen som någonsin funnits...

Du gör mig glad för varje minut som går... =O)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jenny/MizzJ

Naaawe... Mitt lilla hjärta va söt du är! -glad för din skull-



LOVE!

2008-10-09 @ 11:16:32
URL: http://mizzyjuicyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0