Torsdag morgon

Nu har man varit vaken i 40 min och sitter och dricker sin kopp te som ja tänkt att jag ska vakna av =O)
Lite seg idag, men det går bra bara man kommer till jobbet.....

Igår så beställde ja biljett till Örebro, den 7 November..
Åker 12.15 med Swebus Express och är då frammer 13.55
Känns så himla skönt att få det gjort och då kommer Magnus (sötbollen) och möter upp mig om han nu kan ta ledigt från jobbet, men det tror jag inte är några problem.. *hoppas*
Ska bli skönt att äntligen få träffa honom efter 2 veckor och inte behöva vänta i 6 veckor som sist =(
Idag jobbar man 10 och ½ timme så kallad delad tur.
E ledig mellan 14-16 så då ska ja åka hem direkt för att hämta mitt utbetalningskort från F-kassan och direkt till banken för att sätta in dom på mitt kort. Måste fan fylla i pappret och skicka in så det sätts in direkt på mitt konto.. hahaha.
Lite slarvigt gjort av mig... drygt att varje månad behöva gå in på banken och sätta in dom på kontot för att mina sista räkningar ska dras...

Ja då, nu såg ja att kl tickar iväg och måste in i en dusch och göra mig iordning för jobbet..

Skulle helst av allt vilja lägga mig ner tillbaka i sängen och sova, men då tjänar man dock inga pengar.. *asg*

Nu kör dom Katy Perrys låt på MTV Hot N Cold. bra låt..

För er som gillar henne sätt på MTV nu..... hahahahahahaha..


Hoppas ni alla får en bra dag och vad händer hos er idag tror?



Kjaaaaaaaaaaaaaaaaamis och Kjeeeeeeeeeeeeeerlek



  ED HARDY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0