Steg 2 mot att sluta röka

Nu har man gått över till steg 2. Där det är dags att sätta upp ett datum när dagen är kommen att röka för sista gången.



Datum för att sluta röka:

*16 november

Välja ut rökfria platser:


* Altanen
* När jag pratar i telefonen när jag är ute och går eller sitter hemma.

Välja bort en tidpunkt på en dag då jag inte ska röka:

* Morgon?
* Lunch?
* Middag?
* Kväll?

( Har inte bestämt mig än för vilket det ska bli så ska fundera ut det. )

Använda en burk istället för askkopp:

* Varje gång jag blir röksugen ska ja lukta i gamla fimpburken för att sen inte vilja röka


Detta är då steg 2 som kommer att börja utföras under nästa vecka eftersom jag började med steg 1 igår XD




Kommentarer
Postat av: Veronica

Bra att du ska försöka sluta..=).. fin Blogg..:) Puss

2008-10-08 @ 14:22:08
URL: http://veronicasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0