Underbar helg med dig <3




Det har varit en helt fantastisk helg =)
Du kom i fredags och jag mötte upp dig på busstationen.
Du hade det fina leendet jag mindes när vi första gången träffades ;)
Vi gick och handla vin och mat och åkte hem till mig och fixade iordning!
Jag lagade en Tacogratäng med ris till och sallad :)
Det var hur mysigt som helst när vi satt nedsläckt i hela lägenheten med bara värmeljus tända *myspys*
Vi drack vin och myste med chips i soffan till den gamla "skräckfilmen DET"
Den var inet läskig som när man var liten.. hahahaha
Vi såg dock inte hela för vi satt och prata och hade det underbart.
Lördagen gick vi upp vid halv 12 och duscha och åt frukost.
Gick till bolaget och handla hem vin och öl.
Åt mat och fixade till oss och vid halv 7 kom Lisa och vi satt och drack och prata och lyssna på musik.
Senare vid halv 10 gick vi hem till Anna Popp och festade lite =)
Vi stannade kvar till typ 02.00 ca..
Sedan bar det av mot Centrumgrillen för att vi 3 ( Jag, Magnus och Lisa ) var så hungriga så vi köpte oss mat :P
Söndagen vaknade vi vid 09.00 vad vi trodde.. men när ja pratade med Lisa vid 12 tiden så sa hon att man skulle skruva tillbaka kl en timme och fan så glada jag och Magnus blev när vi insåg att vi fick en helt timme tillsammans längre med varandra *TYKKA OM*
Lisa kom förbi och vi kollade på Idol sedan gick hon hem och vi fixade iordning här hemma och packa..
Sen bar det av till stan för att äta på McDonalds och sen vänta på att Magnus buss skulle komma.
Vid 17.15 sa vi hejdå och kramade om varandra..
Jag vände mig om och gick fort därifrån med tårarna som kom ner på kinderna :(
Det gjorde så ont i min mage, det kändes så svårt jobbigt och tungt att han skulle åka, när vi båda inte ville det:(
Men nu så har vi pratat i telefonen och allt känns bra, så om 2 veckor är jag hos honom och det kommer kännas underbart att få vara i hans armar igen..





kjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamis & kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlek

XoXo Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0