Onsdag!

Ja då var det Onsdag den 29 Oktober..


Vaknade av att ja trodde ja sovit längre men insåg att kl bara var 09.00 hehe..
Så det var ju lugnt..
Min dag ser ut som så att jag ska plocka in mina tvättade kläder och handdukar, sen ta mig en dusch och sedan fixa iordning mig för att gå till jobbet..
Har börjat funderar över det här med att plugga, och det lockar mer och mer.
Det skulle vara kul att få en annan utbildning så man har mer att variera sig med inom yrkeskategorierna..

Just nu så har det skett en förändring i mitt liv, har ju träffat en underbar kille som ja verkligen trivs med och som ja överhuvudtaget inte skulle träffa..
Det var nog så kallat "ödet" för ja loggade in på en comunity sajt och såg han på senast inloggade..
Kikade in på sidan och shit vad snygg han var och skrev det till honom ;)
Trodde ju inte han skulle svara eller ja, inte iaf kika in på min sida och bli intresserad.

Nej nu ska ja börja plocka och sen in i duschen.
Ska iväg och jobba mitt pass idag som börjar kl 13.00 och slutar 20.30.



Vad ska ni hitta på idag och vad har ni för tankar att dela med er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaw bejbi..... tykka om bara mer....;) Din M

2008-10-29 @ 20:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0