work work work!

Idag kl 14.00 ska jag och Magnus Stenbakk flytta möbler åt ngn han känner här i skoghall.
Dags att visa vad man har för muskler.. =O) *haha*
Det är skönt att få lite extrapengar i fickan speciellt nu när man är så fattig som jag e just nu... :S
Så ska ta mig en dusch, äta lite mat och sedan bege mig av till Solgatan för att möta upp Magnus..
Så återkommer ikväll om jag överlever detta kånkande och stånkande.. hehe..




                                                                                                                                                                          Kraaaaamis & Kjeeeerlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0