Spagettiarmar, värk och pengar

Haha!
Fy fan vilken dag alltså, men helt underbar i sig =)
Gick bort och mötte upp
Magnus utanför lägenheten där vi skulle lasta ut allt på släpet..
När jag kom in och såg alla kartonger möbler och allt som skulle med tänkte
JAG: skojjar du med mig Magnus??!!
Fan i helvete så jävla mkt bröte var de ju inte som skulle
kånkas och stånkas ut till den nya lgh.. :S
Men sagt som gjort satte vi fart i oss och bar ut garderober och kartonger, tavlor jaaa,
you name it..
tog väl typ 2 timmar att lasta in allt i kärran..
Väl framme i den nya lägenheten som var en 2.a och inte en 3.a som hon bodde i innan så skulle vi upp med massa kartonger, resväskor fullt med skit i på
vinden..
Jag börja skratta och Magnus med, fan ärligt, upp för 3 våningar utan his.. bara att bita ihop och se glad ut... *suckar*
När vi ungefär hade 1 timme kvar vad vi trodde så börja hon som vi hjälpte åt att säga var hur och när vi skulle ställa möblerna... det var inte bara att stapla in allt inte.. nej nej.. omöblering i vardagsrummet.. Tillslut kom ja på en skitbra lösning och jaa det blev PERFEKT  XD
Halv 8 var vi klarar och jag kan verkligen säga att fan, man märker ju att man inte är någon bodybuilder eller hur de nu stavas..
Ska fan ta tag i saken och börja träna på gym, detta funkar inte längre..
Så nu har man ont i varenda muskel :S
Så lite massage och knäcka rätt ryggen vore inte så fel...
  *skrattar*

Nej nu ska jag ta och se på fantastic four, andra filmen

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaamis & Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeelek








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0