Personalfest/knytparty

Då var det dags igen för ett litet inlägg, blev lite segt i några dagar att skriva...
Men som sagt, ikväll så blir det personalfest med jobbet där jag jobbar som timvikarie, fast känner mig som en ordinare när jag väl jobbar.. hahahaha.
Ska hem till Kicki och det börjar kl 19.00..
Det ska bli spännande att se vad alla andra har lagat för god mat som man kan få smaka på.. =O)
Själv så ska ja laga till kycklingfile med en jättegod sås till.. *MUMMA*
Tror att det kommer bli riktigt trevligt faktiskt...
Just nu så håller jag på med att tvätta skor och mina kläder...
Måste ju ha rena kläder och vara fint klädd..
Men vad fan det är ja väl alltid, ELLER???? XD

Hoppas och ber om att det spricker upp detta oväder så det inte regnar när man ska till Kicki, är ju en liten bit från mig till henne..... :S

Nej nu ska ja ta mig en rök och sen blir det tillbaka till tvättstugan...


Och vill bara tillägga att fan vad glad jag är som har Magnus i mitt liv *ler blygt*






Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamis & Kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlek

Kommentarer
Postat av: Jenny/MizzJ

Blooooow my DC baby... Oooh, oooh... sjunger Haha! Have fun syster yster (med snopp). Önskar att jag kunde vara med, men nu är det ju så att jag inte jobbar där. Jobbar ju inte överhuvudtaget! "/ Men, men... gråter liiite Haha!

Pusssssssssssss

2008-11-14 @ 17:11:55
URL: http://mizzyjuicyj.blogg.se/
Postat av: kicki

jätte kul att se bilderna vi var nog ganska dragna allihopa kan jag tro, men visst var det skitkul mycket glada skratt och mycket god mat längtar redan till nästa gång för och nu är du en i gänget så du slipper inte undan. kram kicki

2008-11-27 @ 17:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0