personalfest 14/11

Japp då har man fått bilderna från personalfesten i Fredags då =)
Var en underbar kväll med mina underbara arbetskamrater..
Med god mat och god dryck så blev kvällen helt perfekt..
Vi hade bestämt att vi alla skulle ha med oss egen mat att bjuda varandra på och jag gjorde som sagt iordning kycklingfilé med en jättegod creme bonjoursås om de nu stavas så -hahaha-
Varför ska man hålla på att skriva ner när man kan visa på bild hur tervligt det var så här kommer det en hel kväll med oss alla..














kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamis & kjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlek




Kommentarer
Postat av: www.soodas.blogg.se

Fy fan vad kul det var på personalfesten! Det roligaste var ju när jag körde dig på cyklen och vi körde rätt in på en tomt, smal nära döden! Hahaha. Men roligt var det iaf, längesen jag skrattade så mycket..



Puss love you darling!

2008-11-17 @ 22:42:10
Postat av: Jenny/Mizz Juicy J

Faaan va "nykter" du ser ut hjärtat. Haha! Puss på dej. :)

2008-11-18 @ 09:01:45
URL: http://mizzyjuicyj.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jobbar du med soooda=)?? åh du får hälsa henne! har hon nån blogg nu?

2008-11-22 @ 18:40:36
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0