Ny stad och nya möten

Jajjemän!
Nu har man då varit i Örebro åter igen och det blir bara bättre och bättre..
Fredagen kl 13.55 kom jag fram till stationen där Magnus mötte upp mig och fan vad glad ja blev när ja äntligen fick åter igen träffa honom..
Vi gick hem och lämnade min packning för att åter bege oss ut på stan för att shoppa lite..
Jag shoppade en t-shirt som passade utmärkt för mig och min kropp.. *hahahaha*
Magnus köpte ett par byxor och en T-shirt...
fan vad snygg han blev i dom kläderna *mums*
vi gick runt och sedan in på bolaget och handlade hem vin och öl..
sedan till affären och handla mat och gick hem och lagade iordning en god kycklinggryta med kokt potatis och sallad =)
Vi inväntade att lite folk skulle dyka upp, men ingen hörde av sig så vi trodde först att de inte skulle komma någon..
Ja vad kunde klockan ha varit, jaa de var väl närmare 21 eller ngt tror ja.. så låg jag och Magnus i soffan och slappa så ringde plötsligt Helene och sa att dom stod utanför lägenheten och jag flög fort upp in i badrummet och styla till håret och så.. hahaha, man vill ju inte göra bort sig första gången man ska träffa Magnus vänner..
Väl när dom kom in så hälsa vi alla och gick in och satte oss.. Kan ju bara tillägga att Helene är en underbar person som ja har tänkt att hon skulle vara och det var hon =O)
Vi blev hemma hela kvällen och satt och tjöte...
Mkt trevliga var alla och de vart en lyckad kväll. *ler*
Lördagen vaknade ja vid 08.00 men gick upp vid 09.00 tiden och var hur pigg som helst.. men åter efter tag kröp ja tillbaka ner hos Magnus och myste..
jag dukade sedan iordning frukost och tände ljus och vi satte oss och mös med frukosten och gemesamheten *mysigt va de*
Vi gick åter till bolaget vid halv 3 och sedan hem och börja göra iordning middagen. det blev en egen variant av lasagne som bejbi fixa iordning... gott var de =)
Vi bestämde att vi skulle gå ut på krogen och som sagt som gjort begav vi oss iväg till Björnstugan, men när vi skulle gå in blev ja tillfrågad om leg och visade upp de och det var ju 23 års gräns (rekomenderad) men nej jag var ju bara 22 så de gick inte.. så vi begav oss iväg till Frimis och där är de 25 års gräns så tänkte att aja funkar de inte nu går vi hem..
Men som sagt, lägg till charmen och ingen behöver visa leg.. skojja.. nee men ja behövde inte visa leg. gick inte och dansa runt och senare på kvällen inpå småtimmarna så stötte vi på några vänner till Magnus...
Jättrevliga som vi satt och prata med.. sedan skulle dom gå hem och vi var kvaren liten stund till..
Efter krogen gick vi och käkade på det berömda nattmatstället som darling sa att de var =O)
ÅÅÅÅÅÅåååååååååjaaaaaaaaaa, de var de.. mums med hamburgertallrik och en mosbricka med bostongurka på.. gött de var...
Söndagen slappade vi och käka pizza, sen halv 5 satt ja på bussen hem, ville inte åka men :(

Nu har ni något att läsa om och njuta och jag lovar det kommer komma mera:)
För den 5 december åker ja till min sötboll igen och saknar honom så himla mycket nu... :(






Kraaaaaaaaamis och kjeeeeeeerlek..

Kommentarer
Postat av: Mikael Lakner

Härligt Jenz, gött att du mår bra. Kram.

2008-11-10 @ 18:44:51
Postat av: Magnus

Tack underbara Jenz för den fina stenen jag fick... det värmde...:))

2008-11-10 @ 20:18:49
Postat av: chärry

naaw =)

2008-11-10 @ 22:21:32
Postat av: Helene

Jag måste bara säga att det är FANTASTISKT att fått träffa dej, du överträffade alla mina förväntningar och det värmer mitt hjärta att se er tillsammans. Ser fram emot att du kommer den 5:e



Kramar från Helene

2008-11-11 @ 08:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0