Norge eller!?

Det har vart en fråga för mig länge nu och kring detta så känns det som att jag verkligen vill åka till Norge för att jobba och tjäna in pengar så man kan ta sitt körkort och eventuellt börja plugga till det man länge velat göra, FRISÖR.
Har spanat på lite jobb i Norge och har hittat ett jobb som jag skulle kunna tänka mig att ta..
Det är som undersköterska inom vården, men det ligger i Fredrikstad och har ju som sagt bara varit i Oslo 1 gång i mitt liv, så vet ju inte direkt hur man tar sig till Fredrikstad. Men det löser sig när man väl ska dit om man nu söker jobbet. Eller så får det la bli att hitta något jobb i Oslo, och det är nog inte så svårt =)

Nej nu ska ja fortsätta att titta på Room Service. Och jävlar det blir så jävla snyggt =)
Kanske ska be dom komma hem till mig och fixa iordning :) hehe..





Kommentarer
Postat av: chärry

hänger med dig o jobba i norge ja :P haha!

2008-11-23 @ 20:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0