Nöjes - VIP - Jenny

Yääääs,  Det blir visst Nöjes ikväll då =)
Har fortfarande jävligt ont i armar och ben, men det ska inte hindra mig från att gå ut... *yeeeeah*
Med min andra halva som man nästan ibland kan tro att man sitter ihop med *Jenny*
så ska vi förfesta hemma hos henne och sen bege oss ner till Nöjes och skutta runt och köra 1 & ½ metersavståndet med dans och rosor om hon nu bestämmer sig för att ha strumpbyxor på sig.. hahaha..
Just nu sitter man och lyssnar på VOLBEAT och piggnar till.. en dusch och lite mat i magen kommer göra susen innan jag går till bolaget och inhandlar mig alkohol... :)
Nej nu ska ja plocka undan lite här hemma och sen bums in i duschen..
men åter kommer lite senare idag med lite annat smått och gott..
hade gott så länge..




kraaaaaamis & kjeeeeeerlek










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0