Intervjun

Jaa man skulle ju ha varit på antsällningsintervju idag men det sket sig..
För jag ringde och skulle kolla om bussen stanna utanför företaget men då fråga han om vilken tid ja skulle vara där.
Ja sa att det stod i mailet att jag kunde komma mellan 8-12.30 och 13-15.00 så tänkte ja skulle komma mellan 13 och 15. då sa han att de inte fanns ngt drop in på den tiden idag..
Jag tänkte okej.. och fråga om varför dom har skickat ut dom tiderna till mig och han sa att han inte alls har skickat ngt mail..
Blev förbannad och sa vad jag tyckte...
Tycker att detta är ett totalt oseriöst företag som inte ens kan hålla koll på vad dom skickar ut för mail och information..
+ att dom kunde ha lagt ut lite mer information om jobbet..
Han frågade om jag kunde komma på fredag och ta intervjun men ja sa att ja skulle åka iväg och vara borta hela helgen..
Då tyckte han att det var oseriöst av mig att söka jobbet om ja nu skulle iväg över helgen..
Men vadå, det är ju inget bestämt att jag skulle börja och vadå, trodde han att jag bara skulle börja på en gång utan att gå brevid och inte få se hur vardagen ser ut för vårdtagaren med Downs syndrom..
Jag kan väl inte förutspå framtiden och veta att jag ska få ett jobb..
Jag har ju planerat in detta och det kunde han inte förstå varför jag hade gjort de och sa till mig att ja inte ska prata om att vara oseriös..
Herregud.. aja skitsamma..
Nu fick ja detta ur världen iaf..

Nu blir det lite tv =)
Hade gott.




.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0