3 röda rosor och en nalle

För ca 3 månader sen så började jag ju prata med Magnus på nätet och efter 2 veckor tror ja de var så skicka jag ett blombud till honom med 3 röda rosor och en nalle för att visa mitt intresse och att han e en betydelsefull människa i mitt liv.
Nu har vi äntligen gått från vänner till att vi dejtar för ett tag sen och det känns helt underbart.
Ska ja beskriva Magnus med 3 ord så skulle dom 3 orden vara:
  • Omtänksam
  • Kärleksfull
  • romantisk
Har många gånger funderat kring om den rätta för mig existerar med tanke på vad som jag gått igenom.
Och det finns nog ingen som gör mig så glad och ger mig fjärliar i magen som honom.
Du har verkligen tagit mig med storm och längtar nu tills vi ses på fredag.
Kan nu säga att fortsätter resan så här med dig som känns såhär så vet ja att du är den rätta för mig.


Ville bara säga detta och att alla ska få veta att han är den underbarste killen som finns och som gör mig till det bättre..

Här kommer bilden på rosorna och nallen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0