Konversation på msn

ne säger:
Jag behandlar dig inte värre än alla andra? jag behandlar folk så som jag vill bli behandlad.

Jenz -- www.jenz23.blogg.se/ säger:
aaa men ja har inte lust att bli behandlad som skit.. så då kan vi lika gärna inte prata mer.. orkar inte med mer folk som ska va otrevliga, levt med det i hela mitt liv... trött på de

ne säger:

JAG BEHANDLAR DIG INTE SOM SKIT.

ne säger
:
Idag är jag fan homofob, precis alla bögar tar allt så jävla allvarligt. en dålig dag som råkar gå över på folk förstör fan ens liv. Hej då,. Jag och bögar funkar inte

Jenz -- www.jenz23.blogg.se/ säger:
jag är inte bög.. är bi... och sen har de inte med vilken läggning man har...

ne säger:
E jo,

ne säger:
Enligt mig

Jenz -- www.jenz23.blogg.se/ säger:
bara för att du har en dålig dag så ta inte ut det över andra...

Jenz -- www.jenz23.blogg.se/ säger:
okej.. men då är det ngt fel hos dejj då.... för det har inte me läggningen att göra.. sen så att du säger att du ska bli hetro.. det är inte ngt man bara kan bli.. man är född till en sak... för det är ju inte könet du blir kär i utan personen i fråga...

ne säger:

Du, man blir den man gör sig till. de kan inte ens gud ändra på.

ne säger:
Jag blir kär i könet.

Jenz -- www.jenz23.blogg.se/ säger:

så du blir kär i kuken och inte i personen?

ne säger:
Jag blir kär i fittan

Jenz -- www.jenz23.blogg.se/ säger:
nee tror ja inte.. för du ser ju inte fittan först sen personen.. men skitsamma.. ta och väx upp o funka i grupp

ne säger:

Vadå växa upp? Jag är en sån människa som kan leva utan kärlek och sex,. Och är ensamvarg? Så säg förhelvete inte att jag ska växa upp
image149

trevlig konversation och vilket ståhej:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0