Hundbur!!!

Ja det va ju så grymt kul...
Jag och Jimmy åkte till Statiol i onsdags och köpte lite käk...
Men så fick vi inte ta på ngn taxi hem därifrån så Jimmy ringde sin kompis som också jobbar på Securitas så han kom och hämta oss...
Väl när han kom så sa han att det inte finns plats i bak för mig.. och ja bara.. nehe, men vart ska ja sitta då..
då visa han mig där bak där det stod en hundbur på 1 x 1 meter och sa att ja gärna kunde sitta där... :S
Jag bara: så du menar att ja ska krypa in där och sitta, hahahaha..
men efter några gånger tänkande så hoppade jag in i hundburen..
Dyngrak som en kastrull och med baugetten i högsta hugg så satt ja inlåst i hundburen på bilfärden hem till Jimmy, kändes lite perverst... hahahahahahahahaha.
Men det var ju grymt kul att sitta där i.. man kände sig inte direkt stor när man satt eller ja låg ihop kurad som en hemlös hund och käka mat....

image196



Tyvärr så finns det ju inget kort på när ja satt i hundburen så fick ta en liknande bur.. fast denna var mkt större än den ja låg i.. hahahahahahaa..

Kommentarer
Postat av: www.sooodas.blogg.se

ahahaha vad jag skratta nar jag leste ditt inlagg!!
hoppas allt ar bra med dig, puss pusss sooda

2008-05-12 @ 14:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0