1 maj till 4 maj XD

Jenny kom som sagt i torsdags och då blev de kalas för fulla muggar...
Åkte hem till Råttan o förfesta, sen ner till Harrys (men ack så förbannat tråkigt) så då drog vi på Arena...
När vi väl var utanför och tog en rök så stod det en tjackkärring och dansa & åma sig och försökte se porrig ut,
men klent sleten.... :S
Inne på Arena så sa Jenny till mig när vi dansa: Kom inte nära mig, du kommer ha sönder mina strumpbyxor och vad hände!!?? Jo klart som sagt och gjort så fastnade mina byxor i hennes strumpbyxor och slet sönder dom... XD *Håll dig på minst en och en halvmeters avstånd när ja har mina strumpbyxor*
blev Jennys nya komentar:)

Fredagen
blev lugn, drack lite hos råttan men dock bar det av till Molkom och hälsa på en vän där som va på Molkoms pub/bar...

Lördagen
så va vi så till oss att vi skulle promt skulle ut på smågatorna och göra osäkert... XD

Först
hemma hos mig drack vi vin som smakade som det luktade och då kan ja säga att de smakade skit oxå :S

Sen kom Råttan och Lill-tompa och hämtade oss och vi åkte till Råtorp och härjade på en förfest...
Sen bar det av till det stora lokala haket *Nöjesfabriken*

väl där inne så yra vi runt som två hönor och skratta glatt åt varandra som strosa runt och kunde inte bestämma oss vilket dansgolv som va bäst:=)

Men
klart att det blev SCHLAGERBAREN som kändes som det bästa...
Som sagt:
*Håll dig på minst en och en halvmeters avstånd när ja har mina strumpbyxor*
och det gjorde vi... Vilka moves och uppträdanden vi hade Jag och jenny.. klent klart vi är dom snygga och asgrymma dansare...

Gick fram till Dj:en och ville ha på Linda Bengtzings låt *Hur svårt kan de va*
Ja men precis: "Hur svårt kan de va och dansa lixom" Väl framme när jag står och pratar med Dj:en så fick ja två nyckelsnören och en klubba som han tyckte ja skulle suga på.... XD
Jag och Jenny delade på den och till slut så blev de hångelparty oss emellan =O)

Sen stötte vi på Johan & Sammy och dom som vanligt köpte in helrör och vi börja pimpla XD
Efteråt när haket stängde drog vi på efterferre hos Sammy och där blev det ju ännu mer ALKOHOL....
Festade nog lätt till kl var bort mot en halv 6 - 6 imorse...

När vi väl vaknade vid typ halv 11 så drog vi till Timmys grill vid Pråmen och käka glass och njöt av solen som så fint värmde våra hudar :)

Här kommer det bilder som sagt hur festerna varit och helgens goa flickor och pojkar XD





Kommentarer
Postat av: Zannanas

var det din eller hennes nattdejt, han i kalsongerna? :p

2008-05-05 @ 12:00:17
URL: http://girlsofgbg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0