Idioter



image5

Jag har nu funderat länge på om det är fel på mig?
Eller om det är fel på dom killarna jag träffar..
Jag lyckas hela tiden träffa fel killar, som säger i början att han tycker om mig men sedan när ja själv visar sidan till och säger att jag också tycker om honom så försvinner han..
Förstår inte vad jag gör som är så fel, kan någon svara mig på det???

Jag begär inte att han ska vara bäst,rik och bo på det perfekta stället...
Eller i den flottaste lägenhet på östermalm eller det dyraste huset vid kusten.

Det ända jag vill är att få bli älskad för den jag är och för vad jag gör..
Men tydligen så är det fel hos mig eller så väljer helt enkelt fel sorts killar!!!!

Om det är så att det är mig det är fel på så undrar jag vart det prblemet ligger..
Jag är inte krävande,
det ända ja vill är att han ska älskar mig för hur jag är...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0