Vart vill man bo??

Det är frågan jag ställer mig ofta...
Vart vill jag bo förutom i Skoghall resterande av mitt liv???
Många som vill att jag ska flytta där dom bor, Helsingborg, Göteborg, Stockholm, Norge, Västerås m.m....
Men jag säger att den dagen jag hittar kärleken så kan jag flytta, trivs bra här som det är men man kanske inte hittar kärleken om man inte flyttar??!!
Vem vet..... XD
Jag vill inte vara singel i resten av mitt liv och sitta med sjuttioåtta katter och va en gammal surgubbe...
Tänker som den, vart är den bästa lösningen tro?
Skulle vilja ta med mina närmaste vänner och flytta till en helt ny ort och leva livet och därmed kanske hitta kärlek XD
Men tror inte mina närmaste vill flytta så...
Jo, Jenny skulle säkert kunna men hon har ju sitt....









Kommentarer
Postat av: mizzjuicyj.blogg.se

Haha Du är så söööt hjärtat! Massa pussar på

2008-06-04 @ 07:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0