Spara!

Nu så har man börjat spara undan pengar till för att skaffa en chihuahua till nästa år XD
Redan 3100:- insparat på denna månad...
så det går fort :)
Det finns väl inga sötare hundar än chihuahua och fan vad ja vill ha en nu :)
Men just nu så räcker inte tiden till, och därför ska ja till hösten försöka få mig ett jobb i Norge och tjäna mycket pengar och spara undan så ja kan va ledig och spendera tiden med vovven XD
Men det är inte förens nästa år jag tänkt mig köpa en...
Så nu är det sparande som gäller...




Det finns så otroligt många namn att undra över men det finns ett som jag fastnade för och det är en hane jag kommer att skaffa...
Det första namnet jag skriver är det jag fastnat på...
2 namn:
* Yakko
* Zacke

Dom två har jag verkligen fastnat för men det blir nog säkert inget av dom för när man väl den dagen träffar valpen så kommer det säkert ett annat namn upp i huvudet...
men men... får se vad som sker.. det är ju trots allt ett bra tag kvar...



Från det ena till det andra så kommer Peter till mig den 28.e juli och ska vara här en vecka och umgås och så...


pussis och kärleeeeeeeek

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vem är Peter nu då? ;)

2008-06-28 @ 09:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0