Midsommar

I fredags så var det ju Midsommar och dagen började med att jag stack hem till Lisa så fort jag vaknat...
Var lite smått bakfulla..
Runt 3 snåret ramlade Åsa (syster) Tony, Maria och Ronnie in hos Lisa och alla började dricka öl förutom jag...
Skulle som sagt iväg och jobba 16-20.... *drygt*
Jobbet gick snabbt och fick gå kl 19.00 ist, tack mina kära arbetskamrater.... *wiiiiiiiiiiiiie*
När jag väl klampade in genom Lisas dörr var det inte enbart få folk som var där... ca 15 personer, I EN 1:A.....
Zacker hoppade på mig på en gång med ett glas Teqiula Rose.... Den gick ner fort den :)
In och byta och och styla till sig, kan ju inte se ut som ett vrak när man e en bögjävel som dom säger ;O)
Klockan gick och framåt en sisådär 20.30 så hade ja lyckats komma ikapp alla fulla och glada vänner som alla skulle tjöte på mig... *Aldrig kommit till en fest där jag varit den som varit nykter* *hehehehehe* men någon gång skulle väl vara den första XD
Senare framåt åt småtimmarna blev det lite kaos bland oss alla... Men som sagt det som händer har vi folket bara med att göra och behöver vi inte gå in på...
Skitsamma älskar er alla ändå :)
Så här kommer lite bilder från Fredagens fest hos Lisa... Njut av oss fulla glada folk....





Kommentarer
Postat av: Tiffany

Killen i rutig skjorta liknar fan Molle... =)

2008-06-26 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0