Kan drömmar bli sanna?

Visst har vi alla undrat om det som man drömmer kan bli sant??!!
Hitills vet jag att det inte har infallit i mitt liv,
men drömmer vidare på samma dröm och hoppas :)
*nu blir ni allt nyfikna va* XD
Det handlar inte om att jag ska bli rikast i världen och kunna ha allt som man vill, jo visst skulle det var hur skönt som helst men det är inte vad denna drömmen handlar om som för det mesta dyker upp när jag sover..
Skulle det verkligen hända så skulle en del bli shockad och framför allt jag...
Går och grubblar över hur man skulle kunna gå tillväga och få det som man drömmer om.... XD

Hitta ett inlägg om det man drömmer om...

Upprepade
drömmar

När en dröm ofta återkommer, så har man troligtvis något ouppklarat inom sig, eller något som oroar. Det är inte säkert att man ännu uppfattat på ett medvetet plan vad det är som ligger och väntar på att få komma upp till ytan. Det kan vara ett beslut som ska fattas, eller en rädsla som man kan försöka övervinna. Det undermedvetna tycker inte alls om ofattade beslut, så för att må bra är det smart att försöka bestämma saker som är på gång så fort det går. Och helst fatta rätt beslut, förstås. ;=)

När en dröm återkommer periodvis men mer sällan, så kan du tänka efter när du hade den sist. För gärna anteckningar om vad du är inne i för en slags period (lycklig, långtråkig, skrämmande, tung, sorglig, förändringsbenägen, stressig osv) eller om några särskilda händelser inträffat, bredvid en kort beskrivning av drömmen och dess atmosfär/stämning, så att du kan jämföra perioder med varandra framöver och känna igen dina dröm-mönster.

Ibland är det inte alltid lätt att ta pulsen på sig själv när det gäller hur man mår psykiskt, särskilt inte under intensiva perioder, men om man känner igen en dröm som brukar stå för något obehagligt, så vet man att man bör dra ner på takten eller ändra riktning i det man gör.

Jag får väl se om drömmen går i uppfyllelse ngn gång XD

kraaaaaaamis och kärleeeeeeeek

 


 

 

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0