Fredagen den 13.e

Igår var det en dag som alla andra förutom att det är otursdagen, men det kan man inte påstå att de va :)
Dagen började med att jag gick till jobbet och jobbade i 4 timmar sen hem och duscha och sola lite ute på gården..
Lite internet och mat emellan gjorde susen XD
Satt och pratade med Lollo på msn och hon ville att vi skulle ut och festa men jag var inte så sugen på de...
Men sedan ringde Sofie och tjatade på mig.. Tillslut gav jag upp och tur var väl de...
Sofie kom runt 7 och hämtade mig och vi åkte till Forshaga...
En tur till stallet där Sofie har sin häst... Efteråt bar det av ner till Lollo och hämtade henne...
Bilturen drog senare iväg hem till Wallan och där satt jag, Lollo, Sofie och Madde och drack...
Lite krångel blev det underr kvällen då vi skulle åkt till Ela men vi vägrade att gå därifrån.. Men alkoholen kom på oss och vi blev fulla och glada och drog ner till Megana för att dansa runt och ha kul, men ack så fel... inget folk.. Ja just de, innan så mötte vi up Zanna och hennes syster.. Gud vad längesen man träffade gummzan... Det första jag får som varmt välkommande av henne: Shit va lång du har blivit.. hahahahaha XD...
Så e de... Ja men efter många omomen så bar det av till stan då min vän Hamid kom och hämtade oss.. Party party...
In på Harrys där vi köpte oss alkohol och upp på dansgolvet... Det kommer fram en brud till mig och bara: Du är det snyggaste jag någonsin sett.. Gjort slut med min kille och fan, man kan inget än bara typ avguda och älska dig.. Jag bara: vaaaaa, okej... hmm, Jag visste inte vart ja skulle ta vägen och då som jag trodde att Zanna var räddaren i nöden och sa till henne att jag var gay, men då blev hon ännu mer intresserad, :S shit vad scary.. haha.. men det var en go tjej, men inget för mig... *men alltid kul att höra att man är snygg :P *självgo*
Ja senare på kvällen försvann Lollo och Zanna och jag bara.. men gud lämna mig inte.. hahaa.. men till slut hittade ja dom sittandes vid ett bord med två killar som dom mindre tyckte va opassande.. så Zanna bara, Men hej min underbara bög, och killarna försvann fortare än fortast.. hahaha, bra där ;)
Jag och Zanna kollade väl in den snygga garderobskillen och Zanna bad mig gå dit och fråga vad han heter...
Gick dit och frågade, även frågade ja om hans nummer och han undrade vad ja ville ha det till och svaret från mig blev: nee jag och mina två tjejkompisar tycker du är gryms snygg så vore kul att få se dig igen:P så numret fick ja och det är inlagt på min mobil... *grrrrrrrrrrr*
Sedan upp på toaletten, där satt ju hon bruden igen och Zanna bara: kom nu älskling så går vi in på toan.. jaa men det fattade ja inte först att hon menade att hon sa så bara för att bruden satt där.. In på dansgolvet där vi röjjde med kameran och fan vad vi röjjde.. plocka mat i kundvagnen till att posa som sjöjungrfru.. hahaha.. Sedan kom Hamid; ariba och hämtade oss.. Rullade sedan iväg till kenneths grill och köpte mat. där vi flirtade lite med folket och dom som jobbade..
Slutade med att Zanna och Lollo åkte hem och jag somnade glatt i min egen säng och idag är dagen bra.. :D
Men bolaget är stängt så det får bli nyktert XD

kramis och kjärleeeeeeek






Kommentarer
Postat av: Terese

HeeeeeJJe!!!!

Hur är det med dej??

Va in å läste här lie!!



Hade du ql näe du måla om i V-rummet?? Ha ha ha......



Saknar dej!



MÅSTE komma å få en kopp Java någon dag! Inte bara säga utan GÖRA slag i sak åxå!



KRAM Djeeens från Tääräzz

2008-06-14 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0