Fredag = midsommar

Japp då har hälften av Juni månad gått och vart halva året har tagit vägen vet ja inte :S
På Fredag ska man först och främst hoppas på att man vaknar upp, och är pigg och allert...
Kl 16.00 så börjar man jobba och kör enbart 4 timmar och gött som det är så slutar man kl 20.00...
När jag väl slutat befinner ja mig på vägen hem till Lisa i full rulle för att koppla av med alla vänner och dricka pilsner och vin... B som i bag in box... *grym låt*
Zackers förtjänst....
Hoppas på en underbar kväll och att solen lyser ner på Lisa balle så man kan njuta av kvällen...
Vet ej hur kvällen kommer att sluta så kommer uppdatera det när Lördagsmorgonen eller eftermiddagen kommit i liv..
Men tills dess så är allt ni ser och hör av mig annat än detta samtal....
Nu blir det bums i säng, för annars blir det ingen slidjuice skriker Jenny till mig... *hjääälp som att en gay vill ha de* hahahaha...

Jo en kommentar som en tjejkompis ex hade sagt till en kille på stan som kom fram full och sa till honom: Har du käkat blängsylta eller???? Nej svarar Tobbe och svarar tillbaka: Jag blev bara så fascinerad över att det finns grisar ute på stan.... *mohahahahahahaha*
fan vad klockrent... en guldstjärna till honom...



kramis och kääääääärlek






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0