Dissad till 100%

Igår så var man först hemma hos Lisa och drack kaffe...
Sedan hörde Anna av sig och vi bestämde för att gå dit och ta EN öl.....
Men slutade som alltid att man blev fuller och glader ;)
Under kvällen så skickade en kille sms och ville träffa mig och jag visste först inte om jag ville...
Men men till slut så gav jag med mig och då var kl bort åt 23.00...
Vi gick till Soft och han skulle höra av sig när han var i skoghall..
En halvtimme senare ringde han och sa att han stod utanför och vänta.. Jag gick ut och vi åkte hem till mig...
Väl inne hos mig så kom han på att han hade glömt sin mobil i bilen och gick ut för att hämta den..
Jag satte mig ute på altanen och rökte och funderade på varför det tog så lång tid.. aja, rökte en cigg till och sedan gick ja ut för att kolla vart fan han var någonstans..
Rätt som det är så är bilen borta och han också...
Jag gick in och skickade sms och ringde men han hade stängt av telen...
Men kan man verkligen bli så dissad?????
Jo men visst det kan man...
Vet inte vad som hände men jävlar så arg jag blev....
Gick tillslut och la mig och sov och nu sitter jag här och undrar fortfarande varför han drog.. inget svar än :S






Kommentarer
Postat av: hellvis

damn man!? arg han verkar vara så där frisk den duden. deppa inte över massa as bara! du är värd fett mkt bättre än så!!

2008-06-20 @ 11:27:03
Postat av: A-Lo

hahaha.... men vännen !!!! vilken jävla jubel idiot!!!!... hade jag varit kille hade jag aldrig dissat dig så...=P

2008-06-21 @ 20:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0