Det är sjukt XD

Jag var ju på ikea i Fredags och köpte en ljusblå elefant (gossedjur) som bara var så söt att ja var tvungen att ha...
Jag och Sara försökte komma på vad namnet skulle vara på min söta phelefant :)
Vi kom inte fram till något,
Men här om dagen kom en tjejkompis på att Gabriel skulle passa bra och visst och så fick han heta det...
Men det som är det sjuka och lite komiska i det hela är att jag började prata med en assnygg kille på Qx som bor i Göteborg..
Till slut så pratade vi över telefon igår kväll innan vi skulle sova..
Men snacka om porrig röst och humor har han XD
Men som sagt det jag skulle komma fram till var att han frågade vad jag gjorde så sa jag att  ja låg i sängen och myste med min Elefant till gossedjur.. och han bara: nee du gillar också de:P jajjemän, barnasinnet kan aldrig försvinna...
Sen fråga han vad han hette och jag bara: ja han heter ett vanligt namn som på vilken människa som helst..
och ja bara: SKRATTA SKRATTA....
Gissa sa jag, han bara, johan, med massa andra.. Nej han heter det du heter sa jag och han bara: nej va söt du e.. hahaha..
Och här kommer det bilder på min Gabriel (elefanten) i olika pooser XD













Kommentarer
Postat av: mizzjuicyj.blogg.se

Haha Va söööööööt (:

2008-06-05 @ 19:17:27
Postat av: Mikaelac.blogg.se

haha fan va sjuk du e vännen:P

2008-06-07 @ 12:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0