BAG IN DA BOX

Japp då va det fest igår igen, och det var tur att jag orkade röva mig bort till Lisa och dricka pilsner...
Det tog lång tid för oss båda slöfockar att få i oss 1 öl.... typ en halvtimme :S
Runt cirka 7 halv 8 gick vi vidare till Anna och Robert... Det roliga var att när vi väl var utanför får vi sms av Anna där det står att det gått 57 minuter.. *hehehe* allt för go den tjejen...
När vi kom in satt Anna, Robert och louise och drack...
Grannen Zacker kom in efter fotbollen var slut och gjorde oss sällskap i drickandet... XD
Vi satt och tjöte och sedan dök Jonas in och då blev det fart i lyan... Musiken på hög volym och sjungande Zacker gjorde kvällen till perfekt.. hahaha.. Jag, Zacker och Lisa röjde med låten: Bag in da box och vad Robert blev trött på låten.. men fan vilken grym låt...
Haha, jävlar så rolig han e vår lilla barbapappa :)
Han gick ut på balkongen tog tag i en stol och slängde ut den över balkongen.. Sen kom han in och det var inget mer med det.. Kommer inte riktigt ihåg vem som upptäckte att stolen låg där ute och Zacker bara: jag går ner och hämtar den, eftersom jag slängde ut den.. Det låter kanske inte så kul nu som det var just i det tillfället :O)
Efter ett par timmar så drog vi till Soft bar och drack lite till och typiskt så råkade jag väl spilla ut en bacardi breezer över min vita kavaj... :( *faaaaaaaaaaaaaan*
Sedan så blev det suddigt och vaknade upp i min egen säng som tur var :)

Här kommer gårdagens minnen och bilder som jag så snällt delar med mig.....










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0