3 dagar av alkohol, grillat och vänner

Torsdag: Sara kom hit och vi grilla och drack lite och njöt av sommaren som på det ena till det andra viset lyckats att dra sig hit XD
Lite vin, pigelindrinkar och öl, med tillhörande spel som Yatzy, kortlek och massa glada och arga miner XD....
Kvällen slutade med att vi gick och la oss med snurrsprätt till huvud och massa övertrötthet...
Fredagen plingade det till på min dörr halv 7 och jag bara: Sara göm dig under täcket, vi e inte hemma.. Trodde det var grannen som skulle klaga, men i samma veva ringer det på mobilen och svaret till den blev: men vafan jävla mobiljävel jag e inte hemma. Så kollade ja på mobilen så var det Charlet som ringde så och hon bara: öppna det är jag.. ahahahaa.. vilket gott skratt vi fick oss...
Jaaa, så det var ju bara att koka kaffe åt girlsen med ett inte så stort leende och pigghet...
Men sen så duscha vi, tog en öl och njöt av solen...
Senare på kvällen blev det lite spel med Yatzy igen, sedan bar det av till Gubbholmen för att träffa Saras vän Sara och hennes vänner..
Myggen var helt hysteriska och röjjde runt och sög på oss tills vi fick nog och drog till Stefan på vågmästarna/herrhagen där Sammy och Friki satt och var fulla och glada... Tre timmars snack om min globala och väldigt stora läggning (gay) som till slut gick över styr och när vi var på väg till Harrys fick ja frispel på Sammy och gick i full fart framåt... Sammy kom efter och rykte tag i mig: Shiiiiit vad arg ja var och skrek till honom: släpp mig för fan innan ja slår ihjäl dig..
Satte mig vid Tingvallaskolan på en bänk, slängde solglasögonen mobilen och kameran.. Sara kom och trösta mig och fråga vart ja hade alla sakerna.. Solglasögon hittade vi på en gång, sen var det ju kameran och mobilen... men till slut fick vi tag på allt och Sara fick mig på bra humör...
Harrys blev det och Dansgolvet ägde vi XD
Träffade på Richard och hans bror och vänner, röjjde runt me dom. Va ju fan ett bra tag sen man träffade honom.. Lika långhårig som vanligt och lika SÖT....
Pratade inget med Sammy eller Friki eller Stefan på Harrys, orkade inte bry mig...
Tog taxi hem och drog till Grillen i skoghall och köpte Hamburgetallrikar 2 stycken och gick hem och dötte myn fullt med pommes och burger... ;)
Lördagen klev Sara upp vid 7 och duschade i 1 timme, klent crazy....
Jag låg och sov....
Gick upp när hon kom ut från duschen, ut i solen och mådde gött...
Sedan blev det öl igen och Nettan kom till oss och sedan tog vi Cabben ut till stora staden... Gick och käkade pastasallad på ett ställe i stan... Namnet är lite konstigt så vet inte hur det stavas...
sedan gick vi ett varv på stan innan vi åkte hem..
Satte oss på min altan och tjöte skit och drack pilsner, kl 18 kom Sandra och hennes bror Robin....
Sedan kom Lisa vid runt 20.00...
Ställde ut köksbordet på min lilla tomt och grillade och käkade gott..
Charlotte kom en sveng och var lite fuller, lånade lisas cykel till affären för att köpa cigg, skulle komma tillbaka men dök aldrig upp.. hahaha.. go den gumman e...
Vi kom på iden att vi skulle glida runt i cabben i stan och röjja... Nettan var chaffisen och jag Sara, Sandra och Lisa drack som den och musiken i bott.. Runt i stan och sjöng och härja.. Sedan så ställde sig Sara W upp och dansa inför folk som satt på uteservering vid ett hotell.. Jag röjde sedan med förbi hela Storgatan och dansa hej vilt och alla kände som vi: fan vad dom e grymma XD
Slutligen hamnade vi på Soft i Skoghall där det var bra med folk och Kareoke med Jan kyrk...
Alltid lika glad han.. Sara och Sandra gick upp sjöng, röjjde inge dåligt.. Sedan bara det hemåt på natten som fullast och la oss och nu är det idag och nu står Sara i högsta hugg med kniven och fixar Pasta sallad XD

Kjaaaaaaamis och käääääääääääääärleeeeek...
Jenz the gaylord in town.... <3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0