Födelsedag

1986 föddes denna lilla killen vid namn Jens i Uppsala på Gottsunda 08.35
Stolta syskon och med samma leende för varje gång mamma hade fött oss.. Jag är den yngsta av barnen...
Har 3 systrar och 3 bröder...
Den äldsta blir i år 52 år och sedan har vi dom andra som är i åldrarna: ena syrran kommer ja inte riktigt ihåg men hon är ngt på 40 men dom andra syskonen är iaf: 44, 41, 37 och 24 år...
Iaf, denna Jens bodde i 2 år i Uppsala men sedan bestämde sig familjen att flytta ner till Värmland till en liten håla som heter Forshaga... Vid 2 och ½ år ålder fick jag Hjärnhinneinflammation och hamnade på sjukhuset... :(
I 3 veckor låg jag där med både slangar och dropp och allt var det nu var för att försöka hindra mig ifrån att jag skulle dö..
Alla mina syskon och släkt var jätteoroliga och trodde inte jag skulle överleva, men det gjorde jag...
Började på dagis i forshaga där jag fick mina vänner, Det finns en vän som jag fortfarande umgås med och håller kontakten med och det är Therese... Men vi gick dock inte på samma dagis men vi växte upp tillsammans på samma gata...
Åren gick och jag lärde mig det ena och det andra om livet och fick fler och fler vänner..
Han gick vägen genom att utbilda sig till undersköterska och har jobbat ca 2 år i hemtjänsten och som nu för tiden bor i skoghall och jobbar som timvikarie på ett gruppboende med dementa...
Jag har haft väldigt många motgångar i livet och en hel del framgångar har ja lyckats hunnit med...
Kom ut som 14 åring som bisexuell och är accepterad av alla mina vänner och nya vänner som man fått och är riktigt stolt över att kunna stå på sig och inte låta sig tryckas ner av andra med sina kommentarer och hot.. XD
Ja det var väl en snabb sammanfattning av vad denna ståtliga och snygga ungkarln....






kjaaaaaaaaaaamiz och kjääääääääääääääääääääärlek



Kommentarer
Postat av: Tiffany

Grattis!! :D

2008-07-29 @ 22:48:19
URL: http://tiffany00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0