till Magnus på fredag

Jaa då var det äntligen dags att få åka iväg till underbara Magnus igen..
Ska bli såå skönt att få åka till han få bara vara..
Saknar honom otroligt mycket och det har varit lite upp och ner från bådas sidor ett tag..
Men det känns bra igen och är glad att han finns i mitt liv.
På fredag så ska han ha inflyttningsfest så det blir trevligt att få träffa hans vänner, Helene är en underbar person som jag gillar väldigt mycket, förstår dig Magnus att du har henne i ditt liv =)
Och ska Bli roligt att träffa Cissi som jag tyvärr inte fick träffa sist..
Självklart ska de bli roligt att träffa alla andra också.. så ni behöver inte känna er som att ja inte ser fram emot det.. =O)

Just nu sitter man och funderar ut lite julklappar som man ska köpa.

Det blir 3 julklappar till mina närmaste:


♥ Magnus
♥ Jenny
♥ Lisa

har ni några förslag på vad man kan handla så kom gärna med det.. För just nu är det helt tomt i skallen på mig.









♥ XO XO  Jenz23.blogg.se





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag önskar mig en resa till grekland minst två veckor med DIG igelkotten, du vet ;) puss o plask o allt.... Din sweetball alltid.....

2008-12-01 @ 18:24:56
Postat av: sooda

Det ser ut som du tar stryp tag på honom Jenz :) Hihi, men söta är ni! pusss

2008-12-01 @ 22:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0