Onsdag fucking morgon

Hepp, då börjar man bli sjuk då:(
Ont i halsen på högra sidan var man ju tvungen att vakna med och hela huvudet dunkar:S
Och typiskt nog har ja tvättid nu på morgonen så kunde ju inte få sova längre.. men PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ, ska fan se till att inte BLI LIGGNANDES och tykka synd om mig sj som man borde få göra lite granna.. haha..


men iaf nog pratat om det..
Det jag egentligen skulle komma med här var att jag hittade ett så jävla bra citat som en har på sida på vilda webben...
Kan ju inte annat än att säga att det stämmer verkligen SÅ J*VLA BRA *MOHAHAHA*


När man kollar in en presentation kollar man först in bilden, dissar man bilden läser man inte texten, men om man gillar det man ser på bilden fortsätter man att läsa presentationen.
Så eftersom du nu sitter och läser detta vet både du och jag vad det innebär


Diss eller inte?



Jenz23.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Jenny/Mizz Juicy J

Den är ju en oldiiiiiiiiie Jenz...!! =P Men ack så sann!!! =D

2008-12-10 @ 16:48:08
URL: http://mizzyjuicyj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0