Nu ska det bli ändring

För en liten stund sen så satt jag och fundera ut vad ja vill göra och så..
Nu har jag bestämt mig för att ta detta körkortet, så i Januari ska ja börja på körskolan åter igen och denna gången ska jag lyckas ta detta kort..
Har pratat med mamma idag också och det känns bra att hon kommer hjälpa mig med att få detta körkort..
tyvärr hade ja gärna velat betala för det själv, men som sagt, arbetslös och lever på Försäkringskassan så då är det inte så enkelt att bara punga upp MONEY när man väl känner för det..

Sen så har vi detta med att hitta ngn hobby, det ska ta och bli att börja träna, detta funkar inte..
Känner mig orkeslös i hela kroppen och vill få mig ett både bra och hälsosamt liv..
Så nu ska ja börja med att gå ut och gå igen så man ökar pulsen och konditionen och min uthållighet innan gymet börjar..

Ja kom just på att jag såg på mig sj och faaaen så blek jag är.. så nu ska man börja sola solarium igen för att hålla fart på färgen så man ser fräsch ut =O)

jaa det var väl det..





Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Jenny/Mizz Juicy J

Naaaw, baby... Du är så snygg även om du är blekfiiiiis. Haha! Vi får börja röra oss tillsammans. ;) Handsfree & promenad på distans?! PUSS

2008-12-12 @ 14:19:11
URL: http://mizzyjuicyj.blogg.se/
Postat av: Sweetball

Samma här bejbi..... nu ska det bli ändring.... diet o träning....:S hoppas jag kommer tillbaka till de.... PÖSS o kram

2008-12-12 @ 18:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0