Mustasch @ nöjesfabriken 26 dec

Jaaa det blev ju utgång då i Fredags med Lisa och Sara...
Vi satt hemma hos mig och förfesta...
Full blev jag kan ja lova dig.. haha.. *sällan den*
Men som sagt: Krister kom och hämta oss och körde oss till Nöjes..
vi va inne på krogen 22.00 och det var redan mycket folk.. men gött var de för faaaaaaan vad bra MUSTASCH ÄR =O)
Röjde runt och efter spelningen så satte vi oss inne i Rock-baren och där träffade jag på massa människor som vi kände..
Och något som verkligen var roligt var att träffa Hanna en tjejkompis som ja inte träffat på aslänge..
Vi gick på samma dagis när vi var små =)
Allt lika vacker hon..
Vi satt och drack och tjöte..
Jag, Lisa och Sara gick på toan för kissa och bestämde oss för att vi alla 3 skulle in på samma toalett och fan vad trångt.. men så smidiga som vi är lyckades vi iaf kunna kissa, men man fick klättra och härja för att sedan få ner byxorna.. haha.
Sen när det stängde gick vi ut och Sara köpte korv med bröd och sedan orkade ja inte vara kvar och vänta på att Krister skulle hämta oss så jag och Sara tog taxi men sen ropa Lisa att krister redan var där men jag var stönig och skulle prompt åka taxi.. *jävla valnöt jag är*
När jag väl kom hem låg Jenny på soffan och var sjuk som en pannkaka utan smak och färg och jag med mitt glada jag hade väl söpe bort min fucking mobil... *ARGH*
Men men, tur som det var fick ja låna en mobil så länge, så imorrn bär det av till Siba och köpa en ny mobil: Sony Ericsson C905 svart med 8,1 megapixlar =)

Idag så har jag iaf jobbat från 06.45 -14.00 sen bar det av direkt hem och byta om för att sedan åka till Forshaga och käka mat hos syster-yster Annika och dela julklappar.. =)
När hon och Patrik hade vart i Florida som jag inte visste om att dom ens var iväg så hade hon iaf köpt med en assnygg tröja, verkligen min stil.. =)
Jag byter ju stilar var och varannan dag men nu fan är detta verkligen JAG =O)

Så här kommer bilder att kika på













Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0