Jag lägger upp lite från i torsdags och fredags

Det började med att jag skulle gå på bio med Jenny och se filmen - Twilight - men slutade med att vi åkte och shoppde lite kläder och så, sen bar det av till bolaget, sen iväg till Jenny och började dricka... =) Får ej glömma att det blev GLÖGG med smak av Vanilj.. MUMS =O)
Vi gick ner till Glada Ankan och festade loss lite...
Där stötte vi på Chris & David som vi satt och tjöte med =O)
Rätt som det var så kom P!nk - iaf låten - So What - så jag och Jenny upp på dansgolvet och röjde loss =)
Vi vet hur man för sig och vad som ska göra... mohahaha.
Åter gick vi och satte oss hos några som Jenny tror ja kände, så där började jag snacka med ngn tatuerare och så..
Sen efteråt åkte jag, Jenny, Emil och Niklas till statiol sen hem till Jenny på efterfest, men så skulle dom hämta Julia i kil och jag och jenny skulle vänta på dom..
Men så klart så somnade vi och fan det var ju synd för dom eftersom vi sa att vi skulle vänta.. men men.. That´s life =)
Fredagen så satt vi hemma hos Jenny återigen och då var Emil, Niklas, Julia, Martin, Malin och Therese med så det var ju lite roligare..
Ner mot ankan igen och då var det bara jag och Jenny som gick dit. Malin och Therese for iväg till Harrys och Julia, Emil och Niklas till Arena.. tänk så splittrade vi kunde bli på så kort sveng.. haha..
Men det var en trevlig kväll förutom lite tjafs med ngn kille.. vet inte vad som flög i han men men...
Full och dum kan vara.. man tänker inte så mkt utan bara gör sånt som kanske inte är meningen..

Markolio var där och det visste ja inte om fast han satt brevid vårat bord.. haha.. Antagligen var ja väl så full att ja inte tänkte på haha..
Men här kommer iaf bilder på kvällarna =)






♥ Jenz23.blogg.se/ ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0