GOTT NYTT ÅR

Japp då är det bara 13 timmar kvar tills det är nytt år då...
Har detta år varit ett bra år tro??? *nu ska det tänkas*
Ja det har väl varit bra...
Men från och med 2009 så ska ja spara undan pengar redan har ja lagt undan 2500:-
Det ska sparas till att göra ngt roligt i sommar eller till hösten..
Och 2009 kommer bli ett bra år har ja bestämt mig för..
För ska ta mitt körkort som mamma betalar för..
har redan smått börjat plugga hemma på teorin igen=)
Kommer fan ihåg mer än vad ja trott.. haha..

Idag har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra...
Men har ju af alkolhol om det blir så att ja blir sugen på att festa...
Nu så ska man ta tag i dagen och käka lite frukost..
Sen fixa lite här hemma och så...

men återkommer under dagen med fler andra inlägg hade ja tänkte mig =O)





www.jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Mange019

Det KOMMER bli ett bra år för dig! Önskar dig ALLT gott :) Jag har ju också bestämt att det här ska bli ett bra år för mig med som jag sa förut.. :) Pussis

2008-12-31 @ 13:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0