Färgat håret

Bestämde igår för att färga håret och den blev en LIGHT MOCCA
så den blev jättebra... kände att ja vill ha ngt nytt för en stund då jag väntar på att håret ska växa ut en bit till så ja kan göra iordning min frisyr... =O)

Iaf så är man hos Sara W och hon har åkt till jobbet..
Hon ringde och bad mig kommer ner och hjälpa henne med bilen som vägra starta.. hehe..
hatar vintern och kylan.. *brrr*
Men nu är ja inne igen och dricker min kopp te och ska gå in i en dusch om en lten stund..

Runt kl 11 så ska ja bort till min mamma och äta lite julmat och få mina julklappar då jag inte kunde ta mig till Forshaga med buss då det tyvärr inte gick ngn hem i Onsdags...

Men nu så ska ja snart duscha och fixa iordning mig så kommer det komma upp bilder på hur jag ser ut i håret...






Jenz23.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Mikaela

fan va fin du va som brunette jensz!!!

2008-12-28 @ 01:00:07
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0