En dag på stan med Jenny!!

Jahapp, då har man lyckats sprungit runt i affärer med Jenny då..
Det blev både en julklapp till Jenny, Lisa och bror min...
Magnus har ja än sålänge inte hittat till...
Får leta kanske imorrn igen=)
Efter att yrat runt så ringde vi Maz och hörde om vi kunde komma dit och fika, och självklart fick vi ju de... =O)
Men vi skulle ju vara så SÖTA så vi köpte med oss en hjärtformad tårta.. vilket uppskattades mycket av oss alla tre...
En bit var och tårtan var slut.. *glupska*  XD
Vi satt och stre ett tag och ooops, så vart klockan halv 8 och Magnus skulle jobba lite så jag och Jenny trippade på tå smygandes iväg till stan igen och kolla busstider...

Men men! han ju iaf köpa mig en tröja som jag hittade när jag var hos sötbollen Magnus i Örebro..

Så här kommer det bilder på den och min julklapp från Magnus =)






Jenz23.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0