Du är vad du äter!

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så sa jag att jag vill ha en stor förändring i mitt liv och nu tog jag KLIVET och fan vad långt det blev.. Det räckte ända till en ansökan till programmet: DU ÄR VAD DU ÄTER... =O)

Nu tror alla säkert att ja är bakom flötet som ansöker dit där det bara är överviktiga som är med..
Men NEJ, för det var med en kille i ett av programen där han ville gå upp i vikt och hans tjej ner i vikt..
så därför ansökte jag till Anna Skippers program och inväntar nu svar på om jag kommer komma med i nästa säsongens program på Tv3...

Så med handen på hjärtat så lovar jag och svär på att det kommer säkert bli en jobbigt pärs att gå igenom, men vad fan, vill man något så får man offra sig lite.. =)

Nu ska det käkas ris, veggynuggets och sweet and sour med annans
  ♥




Jenz23.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul jenz..... Skipper är min idol.... hehe :P pussis

2008-12-13 @ 09:49:32
Postat av: Mikaela

men GUUUUD va kuul!! kunde du inte ha sagt till så kunde vi ha sökt tillsammans!! jag vill ju fan gå NER i vikt och jag kan verkligen inte ändra min matvanor!! hoppas du kommer med!

2008-12-13 @ 20:30:54
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0