Roliga vitsar

-Jag undrar vem på firman som vann en miljon på Lotto!
-Det var nog Svensson på lagret.
-Varför tror du det?
-Jo, idag gick han upp och snöt sig i chefens gardin.

 

 

Föredragshållaren talar om gifter och annat olämpligt i födan. Han frågar åhörarna:
- Känner någon av er till något som vi äter som kan förorsaka oss åratal av lidande?
En röst i mängden:
- Bröllopstårta...

 


Frun ringer maken på jobbet. -Älskling! Jag har vunnit 3 miljoner på Lotto! Skynda dig hem och packa! -Vad kul! Vad ska jag packa? Sommar eller vinter kläder? -Jag skiter i vilket, du ska vara ur huset före klockan tre!

 


Två små killar satt i sandlådan och skröt om vem som hade den tuffaste pappan. Kille 1 sa: Min pappa är polis och han kan ta din pappa. Då sa kille 2: Min pappa är brevbärare och han kan ta din mamma.

 


Haren går in i affären, slår med framtassen på disken, och frågar: - Har du morötter? - Nej, svarar björnen. Dagen efter går haren in i affären, slår med framtassen på disken, och frågar: - Har du morötter? - Nej, svarar björnen, och slår du på disken en gång till, så spikar jag fast din tass! Dagen efter, går haren in i affären, och frågar försiktigt: - Har du spik? - Nej, svarar björnen. Då slår haren med framtassen på disken och frågar: - Har du morötter?

 


Varför blev blondinen som jobbat hos en bordell i tio år galen?
- När hon fick veta att de andra flickorna tog betalt.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Ha en underbar lördag.

2008-08-09 @ 10:15:07
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: elin

Ha en bra dag :)

2008-08-09 @ 10:21:25
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: Sojung

snygga bakgrundsbild:O:D

2008-08-09 @ 10:27:08
URL: http://sojung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Vill du ha din blogg designad?
 

Trackback
RSS 2.0